خبرگزاری کار ایران

شیر رایگان از فردا در مدارس توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۵۰

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: طرح تخصیص شیر رایگان به مدارس از شنبه دوم آذرماه اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا کلامی مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته بالاخره مصوبه ستاد تنظیم بازار در خصوص تخصیص شیر رایگان به مدارس استان های کمتر برخوردار وارد فاز اجرایی شد.

وی به برگزاری جلسات مکرر با انجمن صنفی صنایع لبنی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و کفت:در حال حاضر ۱۸۰ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

به گفته وی فهرست مدارس این استان ها در اختیار انجمن صنایع لبنی قرار گرفته است و در این طرح دانش آموزان هفته ای دو تا سه بار شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

کلامی تاکید کرد: طبق بررسی های صورت گرفته سه میلیون دانش آموز در این قالب شیر رایگان دریافت می کنند.

این مقام مسئول گفت:کارخانه هایی که در قالب این طرح فعالیت می کنند نیز از سوی انجمن صنایع لبنی معرفی شده‌اند و انشاالله از دومین روز آذر این طرح وارد فاز اجرا می شود.

به گفته وی کل اعتبار طرح ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز