خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت؛ دی ماه

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۱۶

آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور بیش از ۱۰۸ هزار داوطلب از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید کامل تقوی نژاد - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در حاشیه برپایی آزمون استخدام کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به منظور تامین نیروی انسانی برای بیمارستان های جدید و مراکز در حال توسعه، ‌از سازمان امور استخدامی کشور درخواست ۴۰ هزار نیروی جدید کرده بودیم که با به کارگیری ۱۰ هزار نفر موافقت شد.

وی افزود: آزمون در سراسر کشور برگزار شد و پذیرفته شدگان آن در نقاط مختلف مشغول به کار خواهند شد، ۲۶ درصد از پذیرفته شدگان در مناطق محروم جذب می شوند. همچنین حدود ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان ایثارگر هستند که طبق قانون جدید آنها هم باید در آزمون شرکت می‌کردند و از مجموع ۱۰ هزار نفری که بناست به کار گرفته شوند ۲۵ درصد از ایثارگران خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه از ۱۰ هزار نفر حدود ۴ هزار نفر پرستار و مابقی در سایر رشته ها استخدام می شوند که در مجموع برای بیش از ۵۰ رشته فعالیت استخدام خواهیم کرد، افزود: نتیجه آزمون در ماه دی اعلام می شود و امیدواریم پذیرفته شدگان تا پایان امسال مشغول به کار شوند. همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز جذب ۲هزار نفر عضو هیات علمی را گرفته است که فرآیند استخدام آنها طی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز