خبرگزاری کار ایران

نوبخت مطرح کرد:

لزوم آ‌موزش‌های عمومی درباره زخم و ترمیم بافت به مردم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۵۰۳

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: میلیون‌ها نفر در حوزه زخم درگیر هستند و باید درباره حمایت‌ از آ‌نها گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در چهارمین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت گفت: دیابت به عنوان یک بیماری شایع در قرن ما محسوب می‌شود. این بیماری مشکل تمام دنیا و همچنین از مشکلات ایران به حساب می‌آید. مهمترین عامل پیشگیری در این بیماری آگاهی رسانی به جامعه است.

وی در ادامه افزود: میلیون‌ها نفر در حوزه زخم درگیر هستند. باید حمایت‌هایی که از این حوزه می‌شود بررسی گردد. باعث امیدواری است که جهاد دانشگاهی در این حوزه ورود کرده است.

نوبخت گفت: حداقل از مجموعه این کنگره باید مراکز پژوهشی برای برگزار کنندگان ایجاد شود. ما در مجلس شورای اسلامی در راستای تامین بودجه حمایتی تمام تلاش‌ما را خواهیم کرد. همچنین رایزنی‌های لازم با سازمان‌های بیمه‌گر مانند سازمان بیمه سلامت انجام شده است تا حمایت‌های لازم صورت گیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت در ارتباط با سواد اجتماعی در رابطه با زخم گفت:‌ باید آ‌موزش‌های عمومی مربوط به زخم و ترمیم بافت و پیشگیری آن توسط صدا و سیما صورت گیرد این برنامه‌ها در سازمان صدا و سیما ترتیب داده شده است تا پژوهشگران این حوزه دانش خود را به سمع آحاد جامعه برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز