خبرگزاری کار ایران

حیات‌الغیب مطرح کرد:

عدالت‌محوری در برخورد با زندانیان/ جداسازی متهمان از محکومان

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۳۳۵

مدیرکل زندان‌های استان‌تهران گفت: طبقه‌بندی زندانیان و جداسازی متهمان از محکومان جزء اولویت‌های اصلی اداره کل استان است.

به گزارش ایلنا، سید حشمت‌اله حیات‌الغیب در جلسه شورای معاونان اداره کل زندان‌های استان تهران گفت: تمام مسئولان در زندان‌ها باید بر گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش کنند.

وی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و توسعه برنامه‌های کاهش آسیب رفتار‌های پرخطر اظهار داشت: موضوع طبقه بندی زندانیان و جداسازی متهمان از محکومان جزء اولویت‌های اصلی برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان است و ضرورت دارد مدیران و مسئولان زندان‌ها با جدیت در این خصوص پیگیری  کنند.

حیات الغیب ضمن اشاره به هماهنگی بین ارگان‌های مختلف ندامتگاه تهران بزرگ برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان بر برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل نیرو‌های زیر مجموعه و ایجاد رقابت بین آنها در راستای پرهیز از روزمرگی تاکید کرد. تمام مسئولان در زندان‌ها باید بر گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش کنند.

وی با اشاره به عدالت‌محوری در برخورد با زندانیان گفت: تمام مسئولان در زندان باید عرض حضوری مددجویان را به‌عنوان برنامه هفتگی در سرلوحه خود قرار دهند.

در جلسه شورای معاونین اداره کل زندان‌های استان تهران که در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شده بود، مسائل و برنامه‌های اجرایی مراکز مورد بحث و بررسی قرار گرفته، راهکار‌ها و دستورات لازم توسط مدیرکل ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز