خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهردار تهران درباره طولانی شدن انسداد خیابان شهید پاک‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۱۱۳

نائب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر درباره طولانی شدن انسداد خیابان شهید پاک‌نژاد به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به طولانی شدن انسداد خیابان شهید پاک‌نژاد به شهردار تهران تذکر داد و گفت: پیرو اعتراض به انسداد مسیر شمال به جنوب خیابان شهید پاک‌نژاد که در حد فاصل خیابان شهید دادمان و میدان صنعت قرار دارد، به شهردار تهران به دلیل مشکلات ترافیکی ایجاد شده برای شهروندان تذکر می‌دهم.

وی ادامه داد: کارگاه‌های ساختمانی احداث ایستگاه متروی شهید دادمان در خط 7 مترو مشکلات ترافیکی را ایجاد کرده‌اند و کارشناسان معاونت نظارت باید از آن محل بازدید به عمل آورند.

نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر ادامه داد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، مسدود بودن این خیابان باعث سرریز شدن خودروهای عبوری این معبر به خیابان‌های مجاور شده است که در بیشتر ساعات روی معابر اطراف دارای ترافیک سنگین هستند.

حبیب‌زاده افزود: از سوی دیگر بخشی از خیابان مسدود شده شهید پاک‌نژاد به عنوان محل برگزاری بازارچه‌های موقت محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر موجب افزایش بار ترافیک در مسیر جنوب به شمال این خیابان شده است.

وی افزود: همچنین استقرار طولانی مدت کارگاه عمرانی این پروژه باعث آلودگی صوتی، بصری و زیست‌محیطی برای املاک مجاور شده است و شهرداری تهران باید این موضوع را بررسی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز