خبرگزاری کار ایران

کمبود سرویس‌های بهداشتی در تهران/شیوه اعتراضات مردمی هرچه سریعتر مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۱۱۱

عضو شورای شهر تهران در خصوص کمبود سرویس‌های بهداشتی در شهر تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود میرلوحی در جریان یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به حوادث روزهای اخیر شهر تهران، گفت: در حوادث اخیر جامعه آسیب‌هایی دید و از همین جا با خانواده‌های جانباختگان اعلام همدردی می‌کنم.

وی در ادامه گفت: از همین‌جا خواهش می‌کنم هرچه زودتر نحوه اعتراضات را مشخص کنید تا شرایط برای مردم فراهم شود. متاسفانه اکنون اعتراضات قانونی و مدنی با این داستانها مخلوط شده‌اند.

میرلوحی در ادامه با اشاره به روز جهانی سرویس بهداشتی، به کمبود سرویس‌ها در شهر تهران اشاره کرد و گفت: در جهان به این موضوع به طور ویژه نگاه می‌شود و در تهران نیز از سال گذشته به طور ویژه‌ای به آن رسیدگی شده و اکنون ۹۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی داریم.

وی با اشاره به اینکه شاهد ارتقاء فرهنگ ساخت بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی هستیم، تصریح کرد: قرار است عملکرد مناطق در خصوص ساخت سرویس‌های بهداشتی مورد ارزیابی قرار بگیرد. اکنون مناطق ۱۶، ۲۰ و ۲۲ وضعیت بهتری دارند و تا امروز بیش از ۱۵ مجموعه را اضافه کردند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: براساس مکانیابی‌های صورت گرفته باید ۱۳۵ مجموعه توالت ساخته شود و وضعیت در منطقه ۱۸ نسبت به سایر مناطق بدتر است که در این خصوص به این منطقه تذکر می‌دهم.

میرلوحی همچنین اظهار داشت: سازمان زیباسازی نیز باید در حوزه پل‌های هوایی، پله‌های برقی و تاسیس سرویس‌های بهداشتی اقدام کند و کمبودها در این زمینه را جبران کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز