خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای ورودی شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۵۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس از ترافیک سنگین در مبادی ورودی استان تهران خبر داد و گفت: تردد با زنجیر چرخ در محورهای استان زنجان و گلستان الزامی است.

«سرهنگ نادر رحمانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور به خبرنگار ایلنا گفت: در شرق استان تهران در اکثر محورها بارش برف گزارش شده است. همچنین در محور سمنان_دامغان، دامغان چشمه‌علی، همدان_کرمانشاه محدوده گردنه اسدآباد، محور کرج_چالوس، اسالم_خلخال بارش برف پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اکثر محورهای استان فارس، گلستان، گیلان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران بارش باران گزارش شده است. همچنین در ارتفاعات مرکزی، یزد، خوزستان، قزوین، فارس، چهارمحال و بختیاری، زنجان، خوزستان، تهران، البرز، اصفهان،‌ اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مه‌گرفتگی گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: به کاربران ترافیکی توصیه می‌کنیم دید افقی در مناطق مرتفع کم است و احتیاط لازم را داشته باشند. همچنین در محورهای استان زنجان و محورهای استان گلستان تردد با زنجیره چرخ الزامی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: ترافیک در ورودی کلان شهر تهران سنگین و پرحجم است محورهای کرج_تهران، قم_تهران، ساوه_تهران در جاده قدیم و بزرگراه پرحجم و سنگین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز