خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران:

نظارت مدیران ستادی بر شیوه فعالیت برف‌روبی/ پاکسازی معابر کم عرض در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۸۶۹

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش مناطق 22 گانه همزمان با احتمال بارش باران و برف خبر داد و گفت: پاکسازی معابر کم عرض به منظور ایجاد دسترسی به شریان های اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، اصغر عطایی با اشاره به اینکه بارش ها در پایتخت از 3 بامداد امروز آغاز شد، اظهار کرد: بارش برف از بامداد امروز در منطقه یک و قسمت های شمالی مناطق 2،3 و 5 آغاز شد و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی تمامی مناطق شهرداری تهران در آماده باش به سر می برند.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته کار محلول و نمک پاشی معابر و محورهای پایتخت آغاز شد، اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به اقدامات انجام شده مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد و معابر باز هستند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه بنا به اعلام سازمان هواشناسی بارش برف تا روز سه شنبه ادامه دارد، تصریح کرد: از شب گذشته مدیران ستادی به منظور نظارت بر نحوه فعالیت نیروهای خدمات شهری در مناطق برف گیر حاضر شدند و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

براساس گزارش شهرنوشت، عطایی با اشاره به پاکسازی معابر کم عرض از برف عنوان کرد: بیشترین میزان برف گرفتگی در معابر کم عرض منطقه یک اتفاق افتاده بود که هم اکنون پاکسازی این معابر در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز