خبرگزاری کار ایران

کیانوش جهانپور خبر داد:

آخرین آمار خسارات وارده به اورژانس تهران/دو پایگاه اورژانس غارت شدند/ آسیب جدی به ۴۵ دستگاه آمبولانس

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۶۱۲

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت آخرین آمار خسارات وارده به اورژانس تهران تا ظهر امروز در پایتخت را اعلام کرد.

کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره خسارات ناشی به اورژانس کشور در پی حوادث چند روز گذشته گفت: تا این لحظه هنوز آمار کلی از خسارات وارده به اورژانس کشور در پی برخی حوادث و نا‌آرامی‌ها به دست ما نرسیده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به آمار خسارات وارده به اورژانس تهران تا ساعت ۱۲ امروز ادامه داد: متاسفانه ۴۵ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی و عملیاتی آسیب کلی و جدی دیده‌اند؛ به نحوی‌که ۱۰ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی پشتیبانی به کلی از چرخه عملیات خارج شده‌اند.

وی به غارت تجهیزات پزشکی و لوازم و تجهیزات در جریان حوادث ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: متاسفانه ۲۰ دستگاه AED و ۱۸ دستگاه ونتیلاتور و ۱۵ دستگاه تله مدیسین آسیب دیدند و دو پایگاه اورژانس نیز غارت و تخریب شدند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: این مدت توان عملیاتی از ۲۲۷ کد به ۳۷۴ کد افزایش پیدا کرده و با استفاده از نیروهای خارج از شیفت و همکاران ستاد تهران این عملیات‌ها انجام شده است.

جهانپور بیان کرد: متاسفانه در پی آشوب‌های روز گذشته چهار تن از تکنسین‌ها و پرسنل فوریت‌های پزشکی حین امدادرسانی و خدمت‌رسانی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دچار آسیب جرحی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز