خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

اجازه اخلال و ناامنی به فرصت‌طلبان نمی‌دهیم/ حفاظت از اموال عمومی و مردمی خط قرمز ما است/ اخلالگران شناسایی شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۵۴۷

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ بررسی‌های ما حاکی از خط دهی سازمان‌های ضد انقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است، نهادهای امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی و انشاالله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رسید.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری با بیان اینکه در پی اتفاقات روز گذشته و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و مردمی، پلیس بلافاصله در صحنه حاضر شد و با «سعه صدر» ماموریت خود را انجام داد، گفت: پلیس بلافاصله هر کجا که اخلالی در روند تردد مردم و انجام کارهای روزانه‌شان ایجاد شده بود را برطرف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرری که مردم عزیز داشتند، پلیس تا ساعات پایان شب گذشته در کنار مرم عزیزمان بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اشاره کرد: همان طور که استحضار دارید سران محترم قوا، مصوبه‌ای در خصوص سوخت (بنزین) تصویب کردند و باید همه بر اساس قانون موضوعات را دنبال کنند.

سردار اشتری تاکید کرد:‌ مردم ما هرگز اجازه نمی‌دهند کسانی از احساسات پاک مردم و این فضا سوء استفاده کنند، ما نیز اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و  فرصت‌طلبان نمی‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: مطمئنا نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت مردم است چرا که «امنیت مردم» و «حفاظت از اموال عمومی و مردمی» خط قرمز ما است.

وی ادامه داد: بحمداله پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده و ....... اعلام می‌کنم قصد اخلال، بی‌نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون‌گریز هستند، بدانند که بر اساس قانون با آنها محکم برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: طی روزهای اخیر به همت همکارانم، تعدادی از اخلالگران و فرصت‌طلبان شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گرفته است و بحمداله وضعیت نسبت به روز گذشته بهتر است و اینجا به مردم عزیز تاکید می‌کنم صف خودرا از صف تعداد معدودی که به دنبال اخلال و بی‌نظمی هستند، جدا کنند.

سردار اشتری تاکید کرد: مردم عزیز هر گونه مشاهدات اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی‌نظمی به پلیس گزارش دهند، مراکز پلیس آماده ارائه خدمات هستند و هر کجا که لازم باشد حاضر خواهیم شد و موضوعات را سریعا سیدگی می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: ایجاد هر گونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور از مصادیق بارز جرم است و پلیس بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با افرادی که جرمی را مرتکب می‌شوند برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است، خط قرمز ما تعدی به حقوق مردم است امیدواریم که با هوشیاری بسیار خوبی که مردم طی روزهای گذشته داشتند و صف خود را از تعداد معدودی فرصت طلب جدا کردند همچنان این روند را ادامه دهند.

سردار اشتری با بیان اینکه در خدمت مردم و امنیت کشور هستیم، عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد روند آ‌رامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود و خدای ناکرده کسانی بتوانند از این فضا سوء استفاده کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بررسی‌های ما حاکی از خط‌دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است، نهادهای امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی و انشاالله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

وی مطرح کرد: امکانات خوبی در اختیار پلیس است و ما می‌توانیم برای اشراف اطلاعاتی از این امکانات استفاده و بهره‌برداری کنیم.

سردار اشتری در پایان گفت:‌ لازم است همه به قا نون تمکین کنند و بدانند که پلیس مجری قانون است و هر کس بخواهد به حقوق مردم تعدی کند یا سعی در اخلال نظم و امنیت داشته باشد حتما نیروی انتظامی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز