خبرگزاری کار ایران

اعطا مطرح کرد:

بررسی عملکرد شهرداری در روز برفی/ مدیران خاطی عزل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۶۰

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری می‌خواهد درخصوص شیوه مدیریت شهری در بارش روز گذشته گزارشی ارائه دهد و شورا به آنها پیشنهاد کرد تا با افراد خاطی در حد عزل برخورد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: دیروز شرایط خیلی خاصی در شهر حاکم بود و دو موضوع در شرایطی سخت بر همدیگر منطبق شد. شهرداری می‌گوید فکر نمی‌کردیم در این فصل، این ماه و این ساعت چنین برف سنگینی بیاید و ما آماده نبودیم. البته در شورای شهر این حرف مطلوب نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه قرارداد ماشین‌های برف‌روب تمام شده بود، اظهار داشت: من هم این حرف را شنیدم اما آن را بررسی نکردم.

او با بیان اینکه نفی نمی‌کنیم که شهرداری آمادگی لازم را نداشته در ادامه گفت: اما مسئله اعتراضات بر نرخ بنزین نیز بی‌تاثیر نبود و برخی از مسدود شدن مسیرها به واسطه این اعتراضات بود اگرچه که پراکندگی اینها متفاوت بود.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این دو عامل دست به دست هم داد تا چنین وضعیتی رخ دهد، تصریح کرد: بخشی از موضوع به عدم هماهنگی شهرداری برمی‌گشت اما همه موضوع را نباید به این مسئله نسبت داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداران مقصر جابه‌جا می‌شوند، اظهار داشت: شهرداری گفته می‌خواهد گزارشی ارائه دهد و شورای شهر به آنها پیشنهاد کرد که با افراد خاطی در حد عزل برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز