خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

«اعتراض‌» باید مسالمت‌آمیز باشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۸۵

عضو شورای شهر تهران گفت: اعتراض مردم را باید به رسمیت شناخت، اما از مردم خواهش می‌کنم، اعتراض‌ خود را را به صورت مسالمت‌آمیز و به شیوه دموکراتیک مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در تذکری در جریان یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: اگرچه که اعتراض مردم را باید به رسمیت شناخت اما از مردم خواهش می‌کنم، اعتراض‌ خود را  را به صورت مسالمت‌آمیز و به شیوه دموکراتیک مطرح کنند.

وی ادامه داد: شب گذشته تا دیروقت در کنار کارکنان خدمات شهری در شهرداری منطقه 5 بودم که در حال جمع‌آوری اتفاقات سوءاعتراض‌آمیز بودند.

نظری با بیان اینکه اینها سرمایه‌های شهر هستند، تصریح کرد: در شرایطی که به دلیل تحریم نمی‌توانیم اتوبوسی تامین کنیم، این قبیل اقدامات به نفع شهر و شهروندان نیست.

وی با بیان اینکه مصوبه شورای شهر تهران در هیات تطبیق در خصوص برگزاری تجمعات قانونی رد شد، گفت: این مورد از حدود و اختیارات ما خارج است و از شورای تامین خواهش می‌کنیم هرچه زودتر تسهیلات لازم را در پیش گیرند تا تجمعات به صورت مسالمت‌آمیز انجام شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که در پی بارش برف در روز گذشته رخ داد، گفت: با وجود اینکه شهرداری از یک هفته پیش از بارشها مطلع بود اما تمهیدات خوبی در نظر گرفته نشد البته متاسفانه صداوسیما نیز در بازتاب اقدامات شهرداری منطقی برخورد نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز