خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

شیوه اعلام افزایش قیمت بنزین درست نبود/ قانون اساسی اعتراضات را به رسمیت شناخته است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۵۷

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت:‌ مردم که غریبه نیستند، می‌شد سیاست دیگری در اطلاع‌رسانی در پیش گرفت و آنها را توجیه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در تذکری در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد، گفت: آنچه از مردم می‌خواهیم را باید از مسئولان نیز درخواست کنیم، چراکه رفتار درستی در اطلاع‌رسانی اتخاذ نشد. همچنین باید شرایطی را برای اعتراضات فراهم کنیم، زیرا قانون اساسی آن را به رسمیت شناخته است.

مسجدجامعی ادامه داد: مردم که غریبه نیستند و می‌شد سیاست دیگری در اطلاع‌رسانی در پیش گرفت و آنها را توجیه کرد و در مجموع شیوه عمل می‌توانست درست باشد.

وی با بیان اینکه شیوه اعلام افزایش قیمت بنزین درست نبود، تصریح کرد: این شیوه مشکل عدم اقناع و بی‌اعتمادی متقابل و تناقضات را به وجود آورد و می‌شد رفتاری در پیش گرفت که در چنین شرایطی قرار نگیریم.

او تصریح کرد: دولت گفته است، همه منابع حاصل از رشد قیمت‌ها به جامعه برمی‌گردد که بخش عمده آن نیز شامل حمل و نقل عمومی است، از همین رو درخواست دارم تا گزارشی ارائه شود و در آن مشخص شود که چقدر از افزایش قیمت سوخت صرف تامین وسایل حمل و نقل عمومی و رفاه حال شهروندان می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران تاکید کرد: حتما باید گزارشی از عملکرد دولت و شهرداری ارائه شود و در آن بیان شود که چه قسمتی از درآمدهای حاصل از افزایش قیمت سوخت صرف حمل و نقل عمومی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز