خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس‌راه راهور ناجا اعلام کرد؛

محورهای مواصلاتی ۱۱ استان کشور درگیر بارش برف و باران/ ترافیک‌ محورها سنگین است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۱۲

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: محورهای ۱۱ استان کشور بارانی و ترافیک سنگین در محورهای منتهی به پایتخت در جریان است.

به گزارش ایلنا، ایوب شرافتی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: در استان گیلان محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال، دیلمان و لوشان و همچنین در استان قزوین گردنه آوج بارش برف را داریم. در استان‌های گیلان و مازندران در اکثر محورها بارش باران داریم.

جانشین پلیس راه ناجا گفت: توصیه می‌شود در استان گیلان، محورهای لاهیجان – دیلمان، اسالم – خلخال، پونل – خلخال و لوشان رانندگان با استفاده از زنجیر چرخ تردد کنند. همچنین در آزادراه  کرج به تهران محدوده پل کلاک و آزادراه کرج به قزوین و بالعکس محدوده امامزاده طاهر و آزادراه قزوین به کرج محدوده پل حصارک تا پلیس راه مهرشهر و از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور قدیم تهران به بومهن، محدوده پلیس راه جاجرود تا محدوه شهر بومهن و آزادراه تهرا- ساوه تقاطع رباط کریم ترافیک سنگین است.

سرهنگ شرافتی تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند. تردد در محورهای فیروزکوهف چالوس و ازادراه قزوین- رشت روان است.  مجدد یادآور می‌شوم که بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، البرز، اردبیل، اصفهان، گلستان، زنجان، قم، گیلان، قزوین، مازندران  و مرکزی داریم. محور قدیم پل دختر- خرم آباد، شهداد – نهبندان، شمشک – دیزین، اولنگ- شاهرود، شهداد- اوندوهجرد  به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

جانشین پلیس راه ناجا ادامه داد: کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود. بسیاری از رانندگان یا زنجیر چرخ به همراه خود ندارند و یا آموزش بستن زنجیر چرخ را بلد نیستند. به همین منظور به مردم توصیه می کنیم نحوه استفاده از زنجیر چرخ را یاد بگیرند تا هم برای خود استفاده کنند و هم برای به مردم دیگر بتوانند کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز