خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی سخنگوی شورای‌شهر تهران از شهرواندان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۲۷۴

سخنگوی شورای‌شهر تهران نوشت: از شهرواندان تهرانی که بابت ترافیک ناشی از لغزندگی معابر به زحمت افتاده‌اند، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش جماران؛ علی اعطا در حساب توییتری خود نوشت: «امروز صبح به مرکز کنترل ترافیک رفتم. وضعیت ترافیکی امروز تهران در برخی از نقاط و معابر، چندوجهی و چندعاملی است و حل آن، همکاری نزدیک دو نهاد شهرداری و پلیس تهران را می‌طلبد. همکاران در شهرداری تهران، از ساعات اولیه صبح، در تکاپوی گشایش معابرند، که امروز صبح در مناطق‌شمالی شهر به واسطه لغزندگی ناشی از برف و عدم امکان شن پاشی کافی مسدود شده است.

از موضع نهاد ناظر بر عملکرد شهرداری تهران، معتقدیم بهتر بود شهرداری تهران به گونه‌ای عمل می‌کرد که با وجود پیش‌بینی‌‌های هواشناسی، اقدامات لازم در ساعات ابتدایی روز و پیش از آغاز بارش برف به قدر کفایت انجام می پذیرفت.

از دیگر سو، با توجه به برخی ابعاد اجتماعی موثر بر ترافیک تهران در کنار عوامل طبیعی نیز، از پلیس تهران درخواست داریم با تدبیر و درایتی همچون گذشته، با همکاری موثرتری با شهرداری تهران شرایط را برای حل مساله امروز پایتخت مهیا کند.

به عنوان سخنگوی شورای‌شهر تهران از شهرواندان تهرانی که بابت ترافیک ناشی از لغزندگی معابر  به زحمت افتاده‌اند، عذرخواهی می‌کنم و اطمینان می‌دهم مدیریت‌شهری تمام تلاش خود را برای حل این مساله به کار می‌گیرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز