خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تخصیص ویژه سوخت برای سرویس مدارس/ثبت‌نام رانندگان در سامانه سپند الزامی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۹۳۳

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش از تخصیص ویژه سوخت برای سرویس مدارسخبر داد.

«نورعلی عباسپور» مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده برای سوخت سرویس مدارس گفت: وزیر آموزش و پرورش جلسه‌ای را با سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و وزارت کشور داشته و در آن جلسه این موضوع پذیرفته شده که سوخت با سهمیه ویژه‌ای برای سرویس مدارس در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مقدمات لازم فراهم شده و باید اطلاعات لازم ارائه شود تا بر اساس آن تمام وسایل نقلیه‌ای که مجوز حمل و نقل دانش‌آموزی را به عهده دارند، این سهمیه را داشته باشند. علاوه بر اینها باید اطلاعات تمام افرادی که راننده سرویس مدارس هستند و با مدارس قرارداد دارند، در سامانه سپند ثبت شود.

عباسپور توضیح داد: جلسات رسیدگی به سوخت سرویس مدارس امروز هم ادامه خواهد داشت و بناست ابعاد آن کاملا مشخص و سپس اقدام شود. امروز با حوزه حمل ونقل کشور تماس داشتیم؛ یک مصوبه برای بررسی سهمیه بنزین مدارس در نظر گرفته شده و دنبال اجرایی کردن آن هستیم. به هر حال باید سهمیه‌ای برای سرویس مدارس در نظر گرفته شود، زیرا رانندگان جزو اقشار واجد شرایط هستند.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش در پایان توضیح داد: فعلا میزان سهمیه سرویس مدارس (ون و سواری) مشخص نشده است، ولی با صحبت‌هایی که وزیر آموزش و پرورش با وزیر نفت داشته است، قطعا سهمیه‌ای پیش بینی خواهد شد تا نگرانی‌ها برطرف شود. طی یکی دو هفته آینده ابعاد کامل این تصمیمات و جلسات مشخص خواهد شد، اما بناست که این کار حتما انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز