خبرگزاری کار ایران

مجید قمی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

جلسه بعدی مدیران نظام پزشکی بررسیِ استعفای پیوندی است/ رئیس نظام پزشکی استان تهران استعفا داده اما هنوز مستعفی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۶۹

دبیر هیئت مدیره نظام پزشکی تهران گفت: پیشنهاد آقای پیوندی برای ریاست هیات مدیره ایرج فاضل است.

مجید قمی (دبیر هیات مدیره نظام پزشکی استان تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به خبر استعفای علی‌اصغر پیوندی، ریاست نظام پزشکی استان تهران گفت: ایشان هنوز مستَعفی نشده‌اند. البته این به معنای تکذیب خبر استعفای ایشان نیست. آقای پیوندی پیشنهاد استعفا را تسلیم هیات مدیره سازمان کرده است. 

به گفته قمی، دلیل استعفای علی اصغر پیوندی پیشنهاد خود ایشان برای ریاست ایرج فاضل است. وی اظهار کرد: علی اصغر پیوندی با توجه به اینکه دو سال از پست ریاست هیئت مدیره ایشان در نظام پزشکی استان تهران گذشته است، خود پیشنهاد داده‌اند که ایرج فاضل، رئیس اسبق سازمان نظام پزشکی کشور، ریاست هیئت مدیره نظام پزشکی تهران را برعهده بگیرند. 

وی در ادامه گفت: مقرر شده است این موضوع در جلسه بعدی هیئت مدیره سازمان به رای گذاشته شود. ایشان هنوز بر مسند هستند و باید پس از تشکیل جلسه نتایج را اعلام کنیم. 

لازم به ذکر است که علی‌اصغر پیوندی هم‌اکنون ریاست جمعیت هلال احمر را هم برعهده دارد. وی چندی پیش به اتهام اختلاس یک و نیم میلیارد  تومانی بازداشت شد، اما توانست با قرار وثیقه ۳ میلیاردی تومانی آزاد شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز