خبرگزاری کار ایران

کولیوند اعلام کرد:

مدیریت خوب در امدادرسانی مناسب به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تاثیرگذار بود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۲۴

رئیس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد که مدیریت خوب در امدادرسانی مناسب به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تاثیرگذار بود.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند  در نخستین سمپوزیوم علمی زلزله کرمانشاه که با حضور استاندار و جمعی از مسوولان و نمایندگان مجلس در محل مجتمع فرهنگی علمی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: در زلزله آبان سال ۹۶ کرمانشاه، همکاری خوبی با همه ارگان‌ها از قبیل ارتش، سپاه، پدافند غیرعامل و غیره داشتیم که مدیریت خوب استاندار کرمانشاه کنار مسوولان و نمایندگان توانمند استان در زمینه ارائه بهتر خدمت رسانی تاثیرگذار بود.

وی افزود: این مساله موجب شد کرمانشاه در مدیریت بحران سیل امسال به عنوان یکی از استان‌های موفق عمل کند و حتی این موضوع به خوبی در خدمت‌رسانی به خیل گسترده زوار اربعین حسینی نیز مشهود بود.

کولیوند گفت: زلزله ۷.۳ ریشتری آبان‌ماه ۹۶، بیمارستان سرپل ذهاب را تخریب کرده بود که با فاصله کوتاهی به برپایی بیمارستان صحرایی اقدام کردیم و در کمتر از ۱۵ ساعت، ۶ بیمارستان سیار در سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و مناطق زلزله‌زده مستقر شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تاکید بر اینکه تعداد عمل جراحی در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله بی‌نظیر بود، افزود: موضوع مهم دیگر این بود که در این حادثه با کمبود یک قلم دارو، تجهیزات و فرآورده‌های خونی مواجه نشدیم.

وی در پایان گفت: آرزو می‌کنیم هیچ‌گاه در کشور با بحران مواجه نشویم و زلزله کرمانشاه با همه مشکلات و ویرانی‌هایی که به‌دنبال داشت به یک فرصت و تجربه خوب به همراه خیر و برکت تبدیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز