خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰۹ دستگاه ارز دیجیتال در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۹۱

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۰۹ دستگاه ارز دیجیتال (بیت کوئین )به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار"رحیم جهانبخش" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو در شهرک صنعتی شهرستان ابهر، اقدام به راه اندازی مرکز تولید ارز دیجیتال کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی، محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این محل ۱۰۹ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال )که به صورت غیرقانونی و با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می گرفت، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این کشفیات بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از انجام تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت .

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز