خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود؛

برنامه "استعداد بهشتی" برای کشف استعدادهای دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۳۷

برنامه "استعداد بهشتی" برای اولین بار در دانشگاه‌های کشور و با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای دانشجویی، به صورت مشترک توسط دانشگاه‌های شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا دشتابی دبیر اجرایی برنامه "استعداد بهشتی"درگفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این برنامه با مشارکت گسترده دانشجویان و با همکاری مشترک معاونت‌های فرهنگی دو دانشگاه  شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی روز دوشنبه ۲۷ آبان  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه فرهنگی در شاخه‌های مختلف، هنری، ادبی و ورزشی با هدف کشف استعدادهای دانشجویی اجرا می شود، گفت: فراخوان این برنامه در فرصت یکماهه و از ابتدای مهر ماه در دو دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد و طی آن ۸۰ ویدئو از اجراهای فردی و تیمی به دبیرخانه برنامه ارسال شد که از بین آنها ۲۰ استعداد برتر برای اجرای در تالار به صورت زنده و در مقابل دانشجویان انتخاب شدند.

دشتابی با بیان اینکه برنامه مذکور در دو بخش هنری و قابل اجرا، ارایه می‌شود، ادامه داد: در بخش هنری نیز ۲۰ دانشجو انتخاب شدند که آثارشان در فضای نمایشگاهیِ مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به معرض نمایش گذاشته می‌شود. اجراها شامل خوانندگی، موسیقی، دوبلوری، بیت‌باکس، نوازندگی، حرکات ورزشی و غیره می‌باشد.

وی با اشاره به نحوه داوری آثار و انتخاب برترین‌ها، گفت:‌ پس از اتمام اجراها، حضار تا ۲۰ دقیقه فرصت دارند تا از طریق سامانه پیامکی، به برترین اجراها رأی دهند و در نهایت ۵ اجرای برتر به عنوان استعدادهای برتر دانشگاه معرفی و تقدیر می‌شوند.

دشتابی در خاتمه با اشاره به حضور پر رنگ دختران دانشجو در این برنامه، اظهار کرد: هدف اصلی این برنامه شناسایی استعدادهای دانشجویی برای معرفی و استفاده از آنها در برنامه‌های مختلف دانشگاهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز