خبرگزاری کار ایران

درخواست رئیس بنیاد شهید از فرزند شهدا

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۸۴۹

رئیس بنیاد شهید ‌تأکید کرد: از تمام فرزندان شهدا و ایثارگران می‌خواهیم با بنیاد در تعامل و همکاری باشند و نظرات خود را به ما اعلام کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی امروز در دیدار با اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع) و گرامی داشت هفته وحدت با اشاره به حجم بالای فعالیت‌ها در بنیاد شهید گفت: بنیاد نهاد بسیار بزرگی است و به تعبیری فعالیت‌های چند وزارتخانه در این مجموعه انجام می‌شود و جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد هستند.

وی با بیان اینکه خدمت در بنیاد را افتخار بسیار بزرگی برای خود می‌دانیم، افزود: در ابتدای حضور در بنیاد به دیدار مراجع عظام رفتم و همه آن‌ها به من فرمودند که حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران پاداش خدمت شما در طول انقلاب است. ما هر چه داریم به برکت شهداست و اگر امروز مقام معظم رهبری، رییس جمهور و مسئولان با قدرت در برابر زورگویی‌ها ایستاده‌اند به‌واسطه قدرتی است که شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایثار به ما داده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت دیدار با ایثارگران گفت: از ابتدای حضور در بنیاد با تشکل‌های ایثارگری دیدارهای مستمر داریم و از نظرات این عزیزان در مسیر کارها کمک می‌گیریم و بر اساس همین نظرات هم سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای فعالیت‌های بنیاد تنظیم کردیم. پرداخت معوقات ایثارگران مهم‌ترین محصول برنامه کوتاه‌مدت بود و فعالیت‌های زیاد دیگری نیز بر اساس همین برنامه‌ها انجام شده است.

معاون رییس جمهور ۲ اولویت اصلی بنیاد را موضوع اشتغال و درمان ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: در طول ۶ سال گذشته ۱۰۲ هزار شغل برای ایثارگران ایجاد شده است اما در حال حاضر همین حدود از فرزندان ایثارگران جویای شغل هستند و با وجود مشکلات زیاد در این زمینه همچنان مشغول تلاش برای اشتغال این عزیزان هستیم.

شهیدی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در این حوزه تلاش‌های زیادی انجام گرفته است و امروز در رسانه‌ها و به‌خصوص صداوسیما برنامه‌های متعددی در مورد فرهنگ ایثار و شهادت تولید و پخش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره جمعیت آزادگان دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما در جبهه‌ها کارهایی کردند که دشمن از کرده خود پشیمان شد افزود: همه ما مدیون فداکاری‌های این عزیزان هستیم و تلاش برای جبران بخشی از این زحمات وظیفه همه است. این کار با توجه به گستردگی جامعه ایثارگری و مشکلات موجود بدون کمک خود ایثارگران ممکن نیست و نقش تشکل‌های ایثارگری در این زمینه بسیار مهم و حساس است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: امروز با وجود تمام کمبودها تلاش می‌کنیم فعالیت‌ها را پیش ببریم و امیدواریم همان‌طوری که روزی با حضور شهدا و ایثارگران در جبهه‌های نبرد نظامی حماسه‌های بزرگی آفریده شد، امروز نیز در جبهه نبرد فرهنگی و اقتصادی حماسه‌سازی کنیم و پیروز این میدان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز