خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی وزارت علوم تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت دروس معارف اسلامی در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۶۸۰

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه ستاد عفاف و حجاب این وزارت، بر لزوم استفاده از ظرفیت دروس معارف اسلامی در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا غفاری در این جلسه که با حضور اعضای ستاد عفاف و حجاب وزارت علوم و اعضای گروه بازرسی وزارت کشور در سالن مفتح وزارت علوم برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه ربیع‌الاول و اعیاد مبارک پیش‌رو به گستردگی وظیفه وزارت علوم در موضوع عفاف و حجاب پرداخت و اظهار داشت: با توجه به مأموریت‌های دانشگاه‌ها در پرورش نسل آینده کشور باید در همه عرصه‌های آموزشی، تربیتی و عملکردی در حوزه فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در شرع مقدس اسلام درخصوص عفاف و حجاب تأکیدات فراوانی داریم، گفت: با توجه به خصلت چندگانه این موضوع لازم است هم در حوزه عمل و هم در حوزه نظر، همه واحدهای آموزش عالی باهم همکاری مؤثر و هم‌افزا داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه، به ارائه گزارش فعالیت‌های یک‌ساله دانشگاه‌ها و ستاد وزارت علوم پرداخت و مجموعه اقدامات مدیریتی، ترویجی، نظارتی، پژوهشی و مشاوره‌ای را تبیین کرد.

غفاری با اشاره به تفکیک دو حوزه باور و رفتار در حوزه عفاف و حجاب به ظرفیت دروس معارف اسلامی برای درونی‌سازی باور این فرهنگ غنی اشاره کرد و افزود: تبیین صحیح و منطقی اهمیت و ضرورت فرهنگ عفاف و حجاب، تضمین‌کننده باور و رفتار مناسب در این حوزه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز