خبرگزاری کار ایران

دانش‌آموزان استثنایی در مراسم هفته پارا المپیک شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۶۲۳

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور از شرکت بیش از۶۰ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مراسم روز ملی و هفته پارا المپیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی درجلسه مشترک اعضای کمیته ملی پارا المپیک با سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشورکه باهدف تحقق مفاد تفاهم‌نامه فی‌مابین و ارتقاء سطح همکاری‌ها وهمچنین برگزاری مراسم روز ملی و هفته‌ پارا المپیک برگزارشد، اظهارکرد: دوازدهمین دوره روز ملی و هفته پارا المپیک، امسال با حضور۶۰هزار نفر در استان‌های کشورکه بیش از۵۶هزار نفرآن‌ها از دانش آموزان با نیازهای ویژه هستند برگزار می‌شود.

وی برگزاری روز ملی و هفته پارالمپیک و مراسم آن را در جهت رشد و گسترش کمی و کیفی ورزش و فعالیت‌های فوق‌برنامه و در راستای یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم سند تحول بنیادین، یعنی ایجاد موقعیت‌های متنوع یادگیری دانست و گفت: مراسم روز ملی و هفته پارا المپیک یک موقعیت بی‌بدیل و جذاب برای یادگیری در عرصه اجتماعی و سلامت و تربیت‌بدنی به‌عنوان ساحت‌های تعلیم و تربیت تلقی می‌شود.

حسینی تأکید کرد: برگزاری یک روز شاد برای دانش آموزان با نیازهای ویژه گامی در جهت مدیریت نشاط جمعی برای دانش آموزان است که گاهی این نشاط جمعی از دو عارضه، سنتی از یک‌سو و ساختارشکنی از دیگر سو رنج می‌برد و ایجاد و جریان سازی رویدادهای ورزشی و فرهنگی برای دانش آموزان راهی برای مهندسی نشاط جمعی سالم و نوآورانه و سالم ساز برای دانش آموزان است.

در ادامه این نشست، اعضای جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده جهت برگزاری روز ملی و هفته پارا المپیک اعلام کردند که این مراسم روز چهارشنبه۲۲ آبان۹۸  با حضور۲۸۰۰دانش‌آموز با نیازهای ویژه در شهر تهران و با همکاری کمیته ملی پارا المپیک و اداره آموزش‌وپرورش استثنایی شهر تهران و با حضور مسئولین برگزار خواهد شد. همچنین در مراکز استان‌ها نیز با همکاری کمیته ملی پارا المپیک و ادارات آموزش‌وپرورش استثنایی استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز