خبرگزاری کار ایران

۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۵۹۹

با حکم طهرانچی سرپرست مرکز حراست و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سیروس صابری را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم طهرانچی خطاب به صابری آمده است: «نظر به مراتب تعهد و سوابق مدیریتی و اجرایی جنابعالی بدینوسیله به عنوان «مشاور اینجانب و سرپرست مرکز حراست دانشگاه» منصوب می‌شوید. امید است با اتکاء به خداوند متعال در ساماندهی امور نهایت دقت و تلاش را بعمل آورید.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از زحمات سیدمجید موسوی در دوران تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دیگر سید مجید موسوی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم طهرانچی خطاب به موسوی آمده است: «نظر به مراتب تعهد و سوابق مدیریتی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان «مشاوراینجانب و رئیس مرکز گزینش دانشگاه» منصوب می‌شوید. امید است با شناخت دقیقی که از ظرفیت‌های معنوی و مادی دانشگاه دارید نسبت به ساماندهی این مرکز حساس و اثرگذار نهایت دقت و تلاش لازم را به کار ببندید. از خداوند متعال دوام توفیقات شما را خواهانم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های محمدرضا مردانی در دوران تصدی «مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه» تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز