خبرگزاری کار ایران

تنش در جلسه شورای شهر در جریان بررسی یک فوریت طرح تعیین سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه ۹۹ شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۳۴

در پی تنش اعضای شورا در جریان بررسی یک فوریت طرح تعیین سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه ۹۹ شهرداری این طرح به دستور هیات رئیسه مسکوت ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان بررسی یک فوریت طرح تصویب سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه سال ۱۳۹۹ از سوی کمیسیون برنامه و بودجه در بین اعضای شورای شهر تنش ایجاد شد.

محسن هاشمی با اشاره به اینکه یک فوریت تقدیم هیات رییسه شده، گفت: با توجه به این‌که این یک فوریت امضای زیادی دارد این موضوع را به فوریت و در میان سایر دستورها بررسی می‌کنیم.

اما این مساله گلایه برخی اعضای شورای شهر را در پی داشت، سالاری‌ و نظری با بیان این‌که طرح با قید یک فوریت اعلام وصول نمی‌شود، خواهان آن شدند که این یک فوریت بررسی نشود.

محسن هاشمی با انتقاد از برخی کنایه‌های اعضای شورا گفت: این چه کاری است که جلوی خبرنگارها حرف می‌زنید ، کار شهرداری لنگ می‌ماند، چرا به ما پشت پا می‌زنید؟!

وی خطاب به نظری گفت: مته به خشخاش نگذارید امروز در جلسه هم‌اندیشی نیامدید وگرنه می‌دیدید که این مساله چقدر مهم است و شهرداری باید ۱۵ دی‌ماه بودجه را بیاورد و اگر در آن زمان نیاورد ما نمی‌توانیم آن را به‌درستی بررسی کنیم.

در ادامه الویری با بیان این‌که براساس ماده هفت آیین‌نامه شوراها، یک فوریت طرح و لوایح می‌تواند در شورا مطرح شود، گفت: یک موافق و مخالف باید در مورد یک فوریت صحبت کند و پس از تصویب توسط کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود.

محسن هاشمی نیز برای متوقف کردن تنش ایجاد شده در شورا یک فوریت طرح تعیین سیاست و الزامات بودجه سال ۱۳۹۹ را مسکوت گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز