خبرگزاری کار ایران

رسولی:

گزارش "کمیته حقیقت‌یاب حذف کلمه شهدا" به اطلاع مردم برسد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۷۰

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: گزارش کمیته حقیقت یاب حذف کلمه شهدا بی‌کم و کاست به اطلاع مردم برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن رسولی در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به رئیس و سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: بیش از یک ماه است در رسانه ها اتهامی به حوزه مدیریت شهری مطرح شده که گویا حوزه مدیریت شهری بر شهیدزایی از نام اماکن، معابر وشریان های اصلی و فرعی شهر تلاش دارد.

وی گفت: متاسفانه بر اساس اطلاعات ناصحیح در سراسر کشور بسیاری از تریبون‌های رسمی به این موضوع بدون دریافت اطلاعات وافی و کافی پرداختند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: علی اعطا به عنوان رئیس کمیته حقیقت‌یاب "حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری" و رسیدگی به این موضوع انتخاب شد. یک ماه گذشته است و استدعا دارم این گزارش را بدون کم و کاست در مورد همه ادوار شورا به استحضار مردم برسانید تا علاوه بر دفاع از حیثیت مجموعه‌ شورا و شهرداری تهران، در سطح جامعه روشنگری شود.

وی همچنین در جریان بررسی لایحه حمایت از اجرای شبکه فاضلاب تهران با بیان اینکه وظیفه شهرداری تهران تامین منابع مالی مورد نیاز توسعه شبکه فاضلاب شهری تهران نیست و این موضوع وظیفه وزارت نیرو است، اظهار کرد: اگر این لایحه مصوب شود به نمایندگی از مردم تهران برای تکمیل این پروژه خودیاری می کنیم.

وی ادامه داد: مدیرکل آبفای تهران تقاضا داشت که ۱۰۰ درصد این عوارض را در حساب‌های فی مابین لحاظ کنیم و به صورت نقدی دریافت نکنیم، اما به دلیل مسائل مالی شهرداری با ۵۰ درصد موافقت کردیم.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، تاکید کرد: پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران این است که ۵۰ درصد هزینه مجوز حفاری برای شرکت فاضلاب تهران را به‌صورت نقد و مابقی در قالب حسابهای فی مابین تهاتر شود. مطابق بند ۲ ماده واحده لایحه مذکور برای این منظور صندوق تهاتر مشترک بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب تشکیل خواهد شد.

رسولی همچنین درباره پیشنهاد زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر، اعلام کرد: در بند ۳ ماده واحده لایحه مذکور نظر کمیسیون سلامت یعنی احداث و تکمیل سالانه ۵۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب قید شده است.

وی افزود: طبق مصوبه قبلی مقرر شده حسابرس معتمد شورا نسبت به انجام هزینه‌های شرکت آبفا نظارت داشته باشد تا صرف هزینه‌های جاری نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز