خبرگزاری کار ایران

انتقاد مسجد جامعی نسبت به عدم واکنش شهرداری به جدایی ری از تهران

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۴۲

عضو شورای شهر تهران از عدم واکنش شهرداری تهران به مساله‌ی جدایی ری از تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز هفته کتاب گفت: حمایت از صنعت چاپ و نشر بسیار مهم است و باید سیاست‌هایی اتخاذ شود تا مردم به خریدن و خواندن کتاب علاقه‌مند شوند.

وی خطاب به شهردار تهران گفت: شهرداری در برخی حوزه ها مشارکت و حضور دارد، اما ظهور ندارد و باید تحرک رسانه ای آنها بیشتر شود‌.

این عضو شورای شهر با بیان این‌که وزارت ارشاد به عنوان متولی امر به تنهایی امکان تامین اعتبار برای پرداخت تخفیفات هفته کتاب را ندارد، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که شهرداری تهران مابه‌التفاوت مبلغ کتاب را به عنوان تخفیف برای مردم تهران هزینه کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که از شورایاران دعوت می‌شود که نسبت به شناسایی کتاب‌فروشی‌های محلی اقدام کنند، گفت: حال این روزهای کتاب‌فروشی‌های محلات خوب نیست و باید به هر بهانه‌ای از آنها حمایت شود.

مسجدجامعی در ادامه با اشاره به مساله جدایی ری از تهران تصریح کرد: در تهرانگردی اخیر از منطقه ۱۲ بازدید کردیم و مسئولان آن عنوان کردند که مشکلات زیادی دارند آیا این منطقه هم باید مستقل شود؟ آیا باید منتظر جدایی ری، کن، شمیرانات و غیره هم باشیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که متاسفانه شهرداری تهران نه حرف و نه واکنشی نسبت به این موضوع داشته است، اظهار کرد: یک میزگرد برگزار شد که دو نفر کارشناس از شهرداری صحبت کردند و به نظرم اگر یک روزنامه این میزگرد را برگزار می‌کرد بهتر بود تا کاری که شهرداری کرد و خروجی آن قطعا بهتر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز