خبرگزاری کار ایران

رسولی مطرح کرد؛

قصور آقای شهردار در ارسال طرح اصلاح ساختار شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۵۳

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: قصور آقای شهردار در تاخیر ارسال لایحه اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران پذیرفتی نیست.

به گزارش ایلنا،‌ سیدحسن رسولی با بیان اینکه اصلاح ساختار پرهزینه و ناکارآمد سازمانی شهرداری یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی ما اصلاح طلبان به مردم شریف تهران بوده است، گفت: آقای حناچی نیز همانند شهرداران قبلی با قبول انجام این مهم از ما رای اعتماد گرفته است.

وی ادامه داد: در عمل به این تکلیف، آبان ماه سال ٩٧ طرح «الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه های معاونت شهرداری از ۹ سطح به حداکثر ۶ سطح سازمانی و حذف پست‌های قائم‌مقام و یا جانشین و مشاور در کلیه واحدهای ستادی، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه» با ۱۶ امضا تقدیم هیات رئیسه شد و در نهایت در دی ماه طرح با عنوان "الزام شهرداری تهران به اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکتهای تابعه و ساماندهی مجدد مناطق شهرداری تهران" در شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد. 

رسولی اظهار کرد: بر اساس ماده واحده این طرح می‌بایست تا پایان خرداد سال ٩٨ این مطالبه محقق می‌شد که متاسفانه علیرغم گذشت بیش از۴.۵ ماه از موعد قانونی مقرر و برقراری حداکثر هماهنگی فی ما بیین هنوز این وظیفه قانونی عملی نشده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سه بار درباره این موضوع به ایشان در صحن تذکر داده‌ام و هر مرتبه اعلام کرده به زودی لایحه ارسال خواهد کرد، تاکید کرد: نمی‌دانم علت تاخیر و تعلل چیست!؟! قطعا در صورت تداوم این قصور علیرغم ارادت شخصی به ایشان، در مقام استیفای حقوق شهروندان و عمل به وظیفه نمایندگی مردم به ناچار از سایر ظرفیت های قانونی استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز