خبرگزاری کار ایران

ضیاییان خبر داد:

هوا در مناطق زلزله‌زده سردتر می‌شود/ دمای زیر صفر در آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۷۷۶

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برودت هوا در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: در دیگر مناطق کشور با توجه به پایداری هوا در طول هفته آینده برای شهرهای صنعتی و پر جمعیت واقع در نیمه‌شمالی کشور، افزایش غلظت آلاینده‌ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در مناطق زلزله‌زده گفت: آسمان استان آذربایجان‌شرقی در دو روز آینده صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۱ و حداکثر ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه غالب روستاهای مناطق زلزله‌زده روزهای پایانی این هفته آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهند داشت، تصریح کرد: دمای هوا در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی غالبا سرد و زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از روز شنبه نیز در جنوب و شرق استان‌ فارس، جنوب و غرب یزد، بوشهر، هرمزگان، کرمان و جزایر مرکزی و شرقی خلیج فارس این وضعیت جوی  ادامه خواهد داشت و روز یکشنبه (۱۹آبان) به جزایر مرکزی و شرقی، جنوب کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان خواهد رسید.

ضیاییان با اشاره به شدت بارش از اوایل امشب (۱۷آبان) تا اواخر وقت روز شنبه در استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و فارس پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در روز شنبه و یکشنبه (۱۸ و ۱۹ آبان) شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: در دیگر مناطق کشور با توجه به پایداری هوا در طول هفته آینده برای شهرهای صنعتی و پر جمعیت واقع در نیمه شمالی کشور، افزایش غلظت آلاینده‌ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره آخرین وضعیت جوی در تهران تصریح کرد: آسمان تهران طی این دو روز صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات با افزایش آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود. کمترین دما در این دو روز ۹ درجه سانتیگراد و بیشترین دما ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز