خبرگزاری کار ایران

نجار به ایلنا خبر داد:

قطع گاز در یکی از روستاهای مناطق زلزله‌زده/وقوع ۹۵ پس‌لرزه تاکنون

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۷۵۶

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از قطع گاز یک روستا در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: حدود ۵۰۰ واحد مسکونی بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند.

اسماعیل نجار، رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده گفت: بر اثر این حادثه تاکنون حدود ۳۵۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند. در حال حاضر نیز ۱۷ نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند. همچنین در روستای ورنکش که کانون زلزله بود حدود ۳۰ واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده است. آب، برق، گاز در منطقه به جز یک روستا وصل است و فقط در حال حاضر یک روستا با قطعی گاز مواجه است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات و اورژانس از ابتدای حادثه در مناطق زلزله‌زده حضور دارند، خاطرنشان کرد: واحدهای ارزیابی نیز در منطقه حضور دارند و اقلام زیستی و بسته‌های مواد غذایی در مناطق زلزله‌زده در حال توزیع است. همچنین با حضور استاندار جلسات مدیریت بحران تشکیل و تصمیمات لازم درخصوص امدادرسانی و اسکان‌ اضطراری اتخاذ شده است.

نجار خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۵ پس‌لرزه در این منطقه گزارش شده است. همچنین از ابتدای صبح دو فروند بالگرد در منطقه مستقر شده است. نیروهای مسلح و تمام دستگاه‌های اجرایی در محل حضور دارند و با هم همکاری می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز