خبرگزاری کار ایران

با هدف کمک به کارآفرینان بالقوه؛

دانشگاه تهران رویداد هفته جهانی کارآفرینی را برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۶۰

رویداد هفته جهانی کارآفرینی با مشارکت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و وزارت کار از ۲۷ آبان ماه تا ۳ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در خصوص رشد، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌های اجرایی، سیاست‌گذار و قانون‌گذار علاقه‌مند، برای ششمین سال متوالی رویداد هفته جهانی کارآفرینی را برگزار می‌کند.

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگ‌ترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی است که هر ساله در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ نوامبر برابر با ۲۷ آبان تا ۴ آذر در سراسر دنیا برگزار می شود. در این رویداد با هدف کمک به کارآفرینان بالقوه برای ورود به عرصه کارآفرینی، تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب‌وکار تشویق شده و کسب‌وکار خود را آغاز کنند.

این رویداد در ایران با مشارکت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و وزارت کار از ۲۷ آبان ماه تا ۳ آذرماه برگزار می شود.

رویداد هفته جهانی کارآفرینی سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق زیست‌بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور ایجاد و در سطح ملی و جهانی تقویت شود.

از جمله برنامه‌های این رویداد می توان به برگزاری رویداد استارتاپی صنایع و خدمات نوآور (دانش‌آموزی و بزرگسالان)، کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی کسب‌وکار و کارآفرینی، نشست‌های تخصصی با مدیران و کارآفرینان کشور، کارآفرینی اجتماعی، تور بازدید از جوامع استارتاپی (مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، سرمایه گزاران، استارتاپ‌های موفق فن آور و نوآور)، نمایش و تحلیل فیلم‌های کسب‌وکار، برپایی نمایشگاه کسب‌وکار و مشاوره های تخصصی کسب و کار اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.gewiran.com  مراجعه کرده و یا با دبیرخانه رویداد به شماره ۸۶۰۹۳۶۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز