خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

دستگیری ۷۶۷ نفر در طرح رعد/ اجرای ۳۷۶ حکم قضایی

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۰۰

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۷۶۷ نفر در طرح رعد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در حاشیه طرح ۳۰ رعد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح از ایتدای هفته جاری با استفاده از ظرفیت‌ تمامی کلانتری ها به اجرا درآورند، اظهار داشت: در این طرح ۳۷۶ حکم قضایی اجرا شد و ۷۶۷ مالخر، موبایل قاپ و سارقین منزل، لوازم خودرو دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۲۰ باند در حوزه‌های مختلف متلاشی شدند و ۹ هزار ۷۳۸ قلم اموال شهروندان کشف شود؛ ۲۳۱ دستگاه اموال مکشوفه خودرو و موتور سیکلت بوده است.

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در این طرح به هزار و ۲۰۶ پرونده رسیدگی شد و موفق شدیم صاحبان و مالکان ۸۵ درصد اموال کشف شده را شناسایی کنیم و اموال به آن‌ها تحویل داده شد.

سردار رحیمی گفت: ارزش اموال مکشوفه در این طرح بالغ بر ده و نیم‌ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه ۳۷۵ نفر از دستگیرشدگان در این طرح برای اولین بار است، گفت: در این طرح موضوع تعقیب و دستگیری سارقان سابقه دار اجرا شد و ۵۶ مجرم که تحت تعقیب بودند دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت گفت: در این طرح شش باند قاچاق کالا متلاشی و ۳۱ قاچاقچی دستگیری شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: در این طرح بیش از ۳۲ هزار قلم کالا با ارزش چهار میلیارد تومان کشف شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: میزان وقوع جرایم که در ابتدای سال ۱۰ درصد افزایش داشت با اجرای این طرح‌ها به صفر رسید و همچنین میزان وقوع نسبت به هفت ماه نخست سال گذشته یک درصد کاهش داشتیم.

وی ادامه داد: کشف اموال مسروقه و دستگیری مجرمان نیز ۱۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز