خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

۱۳ آبان نماد همبستگی ملی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۷۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: استراتژی وارد کردن طرح حدکثری فشار به ایران طرح ناموفقی است‌.

وزیر آموزش و پرورش:

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی به مناسبت یوم الله 13 آبان  با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، فاطمه مهاجرانی رییس مرکز مدارس تیزهوشان، عبدالرضا فولادوند رییس آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز در دبیرستان دخترانه دوره اول علی اکبر داور برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در این برنامه عنوان کرد: ۱۳ آبان روز بزرگی است. اهداف آمریکا بهم زدن معیشت جامعه، نابود کردن اقتصاد ما و.‌‌.. است، اگرچه در جنگ فیزیکی نیستیم اما جنگی که از ۱۳ آبان ۹۷ به ما تحمیل شده جنگی به شدت تلخ‌تر و سخت‌تر است.

حاجی میرزایی گفت: استراتژی وارد کردن طرح حدکثری فشار به ایران طرح ناموفقی است‌. همچنین اتفاقات روزهای آبان طی سال‌های گذشته مانند حلقه‌ای است که بهم وصل شده و مهم ترینش دشمنی آمریکا با مردم ایران است‌ اما جوانان ما با پیوستن به انقلاب نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: وجه مشترک دیگر در ۱۳ آبان ظهور فرهنگ استکبارسیتزی و نفی سلطه گری در ایران است. مردم ما نشان دادند زیر بار زور نمی‌روند و فهم مردم در این زمینه آشکار شد.

حاجی میرزایی بیان کرد: درست است که ما سختی‌های زیادی کشیدیم اما امروز سرافرازیم که زیر بار ظلم نرفتیم. ۱۳ آبان نماد هم بستگی ملی ماست اما ملت ما با تنوع عقائد و دیدگاه‌ها در مقابل امریکا همدل و متحد هستند.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: دانش آموزان ما باید بدانند آمریکا چه نیتی دارد و با آگاهی از این مساله در آینده گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز