خبرگزاری کار ایران

اسکندر مؤمنی مطرح کرد:

روحیه‌ استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۰۹

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، اسکندر مؤمنی در این پیام آورده است:

سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است. روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

آری در سیزده آبان ثابت شد که امنیت و آرامش را از حق کشان و ستم‌کیشان، که به مظلومان جهان امنیت و آسایش نمی‌دهند، می‌توان باز پس گرفت. حماسه‌ این روز، ثابت کرد همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی هستند.

در سیزده آبان، مردم عدالت‌خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، هم چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. سیزده آبان در تاریخ این دیار شهیدپرور، برگی زرین را به خود اختصاص داده و بسان ستاره‌ای فروزان در آسمان میهن اسلامی می‌درخشد.

امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان؛ حضرت امام خمینی(ره) و درایت و تدبیر خردمندانه‌ مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، روحیه‌ استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

اینجانب فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به ملت شهید پرور میهن اسلامی و عموم دانش آموزان عزیز کشورمان تبریک عرض می‌نمایم، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز