خبرگزاری کار ایران

بسته‌خبری امروز سرویس اجتماعی؛

باید نحوه کنارآمدن با تحریم‌ها را از ایران یاد بگیریم/ ۹ مدرسه ایرانی در خارج از کشور تعطیل شد/ چندهزار ملک شهرداری در اختیارِ غیر است در حالی که بسیاری از مردم حتی توان اجاره یک اتاق هم ندارند!/ ۳۶ گلوگاه فساد در شهرداری تهران شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۱۳۱

باید نحوه کنارآمدن با تحریم‌ها را از ایران یاد بگیریم، ۹ مدرسه ایرانی در خارج از کشور تعطیل شد، چندهزار ملک شهرداری در اختیارِ غیر است،‌ در حالی که بسیاری از مردم حتی توان اجاره یک اتاق هم ندارند!، ۳۶ گلوگاه فساد در شهرداری تهران شناسایی شده است، دستگیری ۷ تماشاگرنما در بازی تراکتورسازی و استقلال، از جمله اخبار مهم امروز سرویس اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، یک‌شنبه ۱۲ آبان  ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

باید نحوه کنارآمدن با تحریم‌ها را از ایران یاد بگیریم/ افزایش همکاری وین با تهران در حوزه حمل‌و‌نقل تا پایان سال ۲۰۱۹

سفیر اتریش در ایران با تاکید بر اینکه همکاری وین با تهران در زمینه زیرساخت‌ها و حمل‌و‌نقل شهری تا پایان سال ۲۰۱۹ پررنگ‌تر خواهد شد، گفت: تحریم‌های آمریکا تاکنون نتوانسته در بخش زیرساخت‌ها اثرگذار باشد و در حال برنامه‌ریزی برای حرکت رو به‌جلوی سریعتر با ایران هستیم.

۹ مدرسه ایرانی در خارج از کشور تعطیل شد/ توزیع ۲ میلیون یورو بین مدارس ظرف همین هفته

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از تعطیلی ۹ مدرسه ایرانی در خارج از کشور به دلیل نبود دانش‌آموز خبر داد.

چندهزار ملک شهرداری در اختیارِ غیر است،‌ در حالی که بسیاری از مردم حتی توان اجاره یک اتاق هم ندارند!/ درخواست مجلس برای بررسی قراردادهای املاک واگذار شده

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بررسی و بازپس‌گیری املاک شهرداری تهران که در اختیار غیر قرار دارد، گفت: مجلس شورای اسلامی در قالب تذکر به شهرداری درخواست خود را مطرح می‌کند، اما اگر سکوت شود،‌ یا رودربایستی وجود دارد و یا به این معنی است که شهرداری کوتاه می‌آید.

۳۶ گلوگاه فساد در شهرداری تهران شناسایی شده است

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نسبت به عدم ارائه گزارش عملکرد شش ماهه شهرداری و سازمان های تابعه و همچنین عدم شفافیت در مصوبات کمیسیون ماده ۵ تذکر داد.

ضرورت بازسازی و مرمت معابر حفاری شده

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در شهریورماه امسال در مورد بازسازی و مرمت معابر حفاری شده به معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران تذکر دادم که تدبیری برای آن اتخاذ نشد.

دستگیری ۷ تماشاگرنما در بازی تراکتورسازی و استقلال

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از دستگیری ۷ نفر در جریان اتفاقات بازی تراکتورسازی و استقلال خبر داد.

سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران آمادگی ورود به بازار بورس را ندارند

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه در بازار سرمایه بدون در نظر گرفتن اولویت‌ها و شرایط سازمان‌ها آمادگی ورود به بازار بورس را ندارند.

حذف نظارت معاونان شهردار از سازمان‌های زیرمجموعه موجب تضعیف مدیریت شهری است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران درخصوص ورود شورای شهر برای تدوین و اصلاح اساسنامه تیپ سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری گفت: حذف نظارت معاونان شهردار از سازمان‌های زیرمجموعه موجب تضعیف مدیریت شهری است.

روند کار در مراسم اربعین قابل قبول بود

وزیر کشور گفت: الحمدالله امنیت و سلامت زوار در مراسم اربعین را تامین کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز