خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

شورای شهر دخالتی در اجرای طرح ترافیک ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۶۰

رئیس شورای شهر تهران گفت: انتصابات قوانین خود را دارد و بر اساس قول و قرار انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جلسه امروز سه دستور جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که یکی مربوط به انجام پاکت حجمی در زمینه معماری شهر تهران بود که یک فوریتی آن مطرح شد و بحث نمایه ساختمان شهر تهران بیشتر از این طریق مدنظر قرار گرفت.

وی افزود: بحث شرکت‌ها و موسسات شهرداری تهران که سهام خود را به بورس ارائه دهند نیز به صورت یک دستور جلسه مطرح و از طریق آن عنوان شد که آیا این مسئله درآمدی نصیب شهرداری می‌کند.

هاشمی ادامه داد: همچنین اساسنامه تیپ شرکت‌ها که پیش از این به تصویب رسیده و در هیات تطبیق و وزارت کشور ایراداتی به آن وارد شده بود، مطرح شد و مجددا رفع ایرادات به رای گذاشته شد که 5 مورد از آنها را آقای رسولی مطرح و اعضا نسبت به آن رای دادند و مشکل برطرف شد.

هاشمی در ادامه به موضوع اساسنامه شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از این شرکت‌ها به لحاظ قانونی مشکل اساسنامه دارند که این اساسنامه برای آنها در شورای شهر یا وزارت کشور به تصویب نرسیده است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه در پاسخ به سوالی در زمینه طرح جدید ترافیک و انتقادات سردار رحیمی به آن گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ موضوع بسیار فراگیر است و اظهارنظر رئیس شورا اکنون به صلاح نیست. اجازه دهید مسئله را بیشتر را بررسی کنم.

وی گفت: من نیز به آقای علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اطلاع می‌دهم مسئله را جدی بررسی کند و نظر دهند.

هاشمی با تاکید بر اینکه شورای شهر دخالتی در اجرای طرح ترافیک نداشته است تصریح کرد: این طرح بر اساس مصوبه شورای ترافیک تهران بوده و شورای شهر در مورد نرخ عوارض و تخفیف اظهارنظر می‌کنند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا خودتان شخصا از طرح جدید ترافیک راضی هستید گفت: من با ماشین دولتی وارد طرح ترافیک می‌شوم و بیشتر از این نمی‌خواهم در باره این موضوع صحبت کنم.

هاشمی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه انتصابات در شهرداری بر اساس قولی که به برخی از شهروندان در زمان انتخابات دادید مغایرت دارد، گفت:‌ انتصابات قوانین خود را دارد و بر اساس قول و قرار انجام نمی‌شود. فرد منتصب باید خصوصیاتی داشته باشد و مسائل سیاسی در قوانین انتصاباتی ما نیامده است. ان‌شاءالله قول سیاسی را در این زمینه دخالت ندهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز