خبرگزاری کار ایران

صحت‌سنجی اطلاعات دانشجویان توسط صندوق رفاه وزارت علوم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۷۶

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اتصال سامانه صندوق به پایگاه داده های وزارت علوم درخصوص صحت سنجی اطلاعات دانشجویان، بر اهمیت این کار و نفع آن برای دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،  سومین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات رفاه دانشجویی کشور با حضور مسئولین و کارکنان صندوق رفاه و رؤسای ادارات رفاه دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

ناصر مطیعی به بحث اتصال سامانه صندوق رفاه وزارت علوم به پایگاه داده های وزارت علوم درخصوص صحت سنجی اطلاعات دانشجویان اشاره و بر اهمیت این کار و نفع آن برای دانشجویان تاکید کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص وام و تسهیلات ارائه شده به دانشجویان و اطاله مدت زمان انتظار برای برگشت این تسهیلات به صندوق و میزان کارمزد با توجه به تورم موجود در جامعه و تنزل ارزش ریالی این منابع در مدت انتظار بر ضرورت شناسایی منابع جدید مالی جهت پایدار کردن حمایت از جامعه هدف صندوق تاکید کرد.

فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه نیز طی سخنانی به حفظ امنیت اطلاعات سامانه ها تاکید کرد و به اهم اقدامات حوزه تسهیلات و اهم اقدامات حوزه بازپرداخت اشاره کرد.

در این کارگاه میز خدمت تشکیل و سه پنل کارشناسی در زمینه های پرداخت، بازپرداخت و انفورماتیک برگزار شد و رؤسای ادارات دانشجویی سوالات، مشکلات و مسائل موجود در نحوه فعالیت خود را بیان کرده و پاسخ های لازم به آنها ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز