خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی شهرداری تهران:

«شعار تهران شهری برای همه» با در نظر گرفتن همه اقشار محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۴۷

معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: نمی‌توانیم به زیست کودکان، زنان و سالمندان بی توجه باشیم، اما ادعای آن را داشته باشیم که تهران شهری برای همه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران صبح امروز در نشستی تخصصی شهرهای تاب آور و زیست پذیر برای همه در حاشیه چهارمین مراسم جایزه خشت طلایی تهران گفت: امروز همه ما در کلانشهر تهران گرد هم آمده ایم تا با تاکید بر فراگیری و تاب آوری شهر تهران فردای خوبی برای تهران رقم بزنیم.

وی افزود: ساخت زمینه های لازم برای گفت وگو و استفاده از ظرفیتهای شهرهای دنیا برای توسعه فرهنگی شهرها موضوعی است که به دنبال آن هستیم.

جوادی یگانه با تاکید بر اینکه شهروندان همواره مهمترین رکن شهر تهران بوده اند افزود: برای مد ساختمانها باعث مباهات نبوده بلکه آن چیزی که مهم است حضور شهروندان است. تهران براساس نیازها قواعد و ارزشهایی بنا شده است که در خود خاطراتی نظیر انقلاب مشروطه و سالهای دفاع مقدس را  داشته است.

معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: نمی توانیم به زیست کودکان، زنان و سالمندان بی توجه باشیم اما ادعای آن را داشته باشیم که تهران شهری برای همه است.

وی خاطرنشان کرد: نمی شود برای مردم این شهر تصمیم گرفت اما پای میز تصمیم گیری نماینده پیک های موتوری، دستفروشان، تاکسی های اینترنتی و غیره وجود نداشته باشند.

جوادی یگانه گفت: تاکید ما تبادل اطلاعات با دیگر کلانشهر های دنیا است و در این مسیر مدلهای موفق را به خدمت می گیریم برای مثال پروسه شهر دوستدار کودک را از یک شهر دیگر وام گرفتیم.

وی ادامه داد: تهران با شعار شهری برای همه در تلاش است تا احساس تعلق را در همه شهروندان خود بیدار کند و این مهم محقق نمی شود بجز اینکه در تصمیم گیری های مان همه اقشار نقش داشته باشند.

معاون اجتماعی شهرداری تهران افزود: امروز در تلاشیم تا تهران به پشتوانه تاریخی خود شهری باشد که تک تک خشت هایش متعلق به مردم تهران باشد و مردم تهران را متعلق به خود بدانند.

جوادی یگانه تصریح کرد: تهران باید شهری زیست پذیر، تاب آوری و هوشمند برای شهروندان خود باشد تا کیفیت زیست آنها بالا برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز