خبرگزاری کار ایران

واژگونی پراید و مصدومیت 6 نفر

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۸۷

سرپرست پلیس راهور استان گیلان از واژگونی یک دستگاه پراید در منطقه گلسار رشت و مجروح شدن 6 تن در این حادثه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "امیر طالبی"، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو در منطقه گلسار شهر رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پراید به رانندگی زن 25 ساله ای در حال تردد در بلوار گلایل منطقه گلسار واژگون شده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده به همراه 5 سرنشین خودرو پراید مجروح شدند بیان داشت: 4 تن از مجروحان در محل مداوا و 2 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ طالبی گفت: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در هوای بارانی و لغزنده بودن جاده اعلام کرده‌اند.

به گزارش سایت پلیس، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: در ماده 129 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی به رانندگان تاکید شده است که در موارد خاص به ویژه هوای بارانی باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا در مواقع خطر توانایی کنترل وسیله نقلیه و انجام عکس‌العمل مناسب برای پیشگیری از وقوع حادثه را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز