خبرگزاری کار ایران

قرار میلیاردی برای عامل تیراندازی

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۸۸۳

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی در محله نازی‌آباد تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه این فرد شرور یک قبضه سلاح جنگی کشف و متهم با قرار میلیاردی روانه زندان شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "رسول محبت"در تشریح جزییات این خبر، اظهار داشت: اواخر هفته گذشته گزارشی در خصوص درگیری مسلحانه و تیر اندازی توسط تعدادی از اراذل و اوباش جنوب تهران در حوالی نازی آباد که منجر به ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان و اهالی محل شده بود دریافت کردیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت وارد عمل شدند و در تحقیقات موفق به شناسایی عامل تیر اندازی و در نهایت مخفیگاه وی در حوالی محله دربند شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی قضایی تیم عملیات این پایگاه در غروب روز گذشته هشتم آبان، موفق شدند فرد شرور را در حالی که قصد فرار داشت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم این پلیس منتقل کنند

محبت خاطر نشان کرد: از خودرو و مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت جنگی و بیش از۲۰ عدد فشنگ به همراه دو عدد خشاب مربوط کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم با قرار میلیاردی روانه زندان شد، تصریح کرد: پلیس هیچگونه اجازه به اراذل و اوباش و مخلان نظم امنیت نخواهد داد وشهروندان در صورت مشاهده موضوع را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز