خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

بریده شدن ترمز سرویس مدرسه و برخورد با تپه/ ۹ دانش‌آموز مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۳۳۲

رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان درباره واژگونی سرویس مدرسه دانش آموزان این استان گفت: بریدن ترمز باعث برخورد مینی‌بوس با تپه شده است.

داود گلی _رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تصادف سرویس مدارس دانش‌آموزان این استان توضیح داد: صبح امروز هشتم آبان ماه قبل از رسیدن دانش‌آموزان به کلاس درس، سرویس مدرسه که یک مینی‌بوس بود به علت بریده شدن ترمز  به شانه خاکی جاده رفته و با یک تپه برخورد می‌کند. تعداد ۱۸ دانش آموز در این مینی بوس بودند که ۹ نفر آنها دچار کوفتگی شده و بلافاصله به درمانگاه منتقل شدند.

وی ادامه داد: آسیب‌های وارده به دانش‌آموزان در حد خراش‌های جزیی بوده است. دانش‌آموزان از این حادثه ترسیده‌اند و اکنون در مرکز درمانی شهرستان نیکشهر در حال درمان هستند.

او در پاسخ به این سوال که چرا وسیله نقلیه‌ای که ایراد فنی دارد به عنوان سرویس مدرسه انتخاب شده‌است؟ گفت: در مناطق استان ما از همان بضاعت موجود استفاده می‌شود. البته سعی شده یکسری استانداردها مانند صلاحیت راننده رعایت شود، اما توان خانواده‌ها در مناطق دور افتاده ضعیف است و وسایل نقلیه بر اساس بضاعت مناطق در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز