خبرگزاری کار ایران

استقرار نیروهای خدمات اجتماعی شهرداری در دره فرحزاد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۲۱۲

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین افراد بی خانمان مستقر در دره فرحزاد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مالک حسینی با اعلام این خبر گفت: همکاران ما در چهار روز گذشته در دره فرحزاد مستقر هستند. تمام تلاش مان این است که افراد بی خانمان مستقر در دره فرحزاد را با جلب اعتماد از این دره خارج کنیم.

وی افزود: برخی از افراد به طور گذری در این دره حضور پیدا می کنند، اما بعضی از آن ها به طور دائم مستقر هستند. تلاش می کنیم افرادی را که به طور دائم مستقر هستند، برای پیشگیری از خطرات احتمالی به سمت گرمخانه ها هدایت کنیم.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه همین اقدامات در پاتوق های دیگر مانند خلازیر، اسلام آباد و ... هم انجام می شود، عنوان کرد: با همکاری سازمان های مردم نهاد که در این حوزه فعال هستند، تلاش داریم اعتماد سازی بیشتری بین افراد کارتن خواب ایجاد کنیم.

براساس گزارش شهرنوشت، حسینی با اشاره به اینکه برای جذب بهتر این افراد از مددجویانی که از گرمخانه ها استفاده می کنند، کمک گرفتیم، گفت: اقدامات اخیر در جلب اعتماد این افراد بسیار تاثیرگذار بوده است و تاکنون اتفاقات خوبی رخ داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز