خبرگزاری کار ایران

پیر حسین کولیوند:

آماده‌باشِ ۶۸ بیمارستانِ خراسان رضوی درایّام عزاداری صفر

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۵۷۳

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: تمامی مراکز بهداشتی و درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی در ایام عزاداری پایان صفر، خدمات مورد نیاز زائرین امام رضا(ع) را ارائه می کنند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند اظهار کرد: آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مختلف که در مسیر مشهد مقدس قرار دارند، برای ارائه خدمات به زائران حرم رضوی، آمادگی کامل دارند، همچنین، ۶۸ بیمارستان در سطح استان رضوی، در حالت آماده باش هستند و خدمات درمانی را به صورت شبانه روزی ارائه می کنند.

وی با اشاره به فعال بودن بخش‌های اورژانس تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان خراسان رضوی در ایام رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین، شهادت امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تمامی بخش های ویژه شامل، ICU، CCU، NICU  و PICU ، در تمام بیمارستان‌های استان خراسان رضوی فعال هستند.

تمهیدات خدمات درمانی در ایام عزاداری صفر 

بنا بر اعلام وبدا، رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: هر سال دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در این ایّام تمهیدات لازم  خدمات درمانی مورد نیاز را می‌اندیشد، چنانکه در سال جاری نیز در شهر مشهد مقدس، ۳۵ آزمایشگاه، ۱۵۸ درمانگاه و ۳۳ مرکز تصویربرداری فعال است. همچنین، ۲۳۰ پایگاه فعال شهری و جاده ای اورژانس ۱۱۵ با بیش از ۲۵۰ دستگاه آمبولانس در استان خراسان رضوی در حالت آماده باش قرار دارند.

کولیوند اضافه کرد: خوشبختانه بالگردهای اورژانس هوایی دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد و نیشابور برای انجام ماموریت های برون شهری در ساعات روز، آمادگی لازم دارند و علاوه بر این، ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸ دستگاه موتورلانس در استان خراسان رضوی در حالت آماده باش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز