خبرگزاری کار ایران

۱۱ مصدوم قربانی عدم توجه به جلو راننده تریلی

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۳۷۴

جانشین پلیس راهور فاتب گفت: یک تریلی در مسیر جنوب به شمال فداییان اسلام با یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد برخورد کرد.

به گزارش ایلنا، جانشین پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب گفت : در ساعت ۰۷:۴۳ صبح مورخ ۹۸/۰۸/۰۱ یک دستگاه تریلی که از مسیر جنوب به شمال فداییان اسلام بالاتر از آزادگان مشغول تردد بوده ناگهان با اتوبوس شرکت واحد به شدت برخورد می کند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور فاتب ادامه داد: این  تریلی که در مسیر جنوب به شمال فداییان اسلام بالاتر از آزادگان مشغول تردد بوده  با یکدستگاه اتوبوس شرکت واحد که در همان مسیر مشغول حرکت بوده و مسافر نیز داشته  به شدت برخورد می کند  و باعث رقم خوردن حادثه ای ناگوار می گردد .

وی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه حاضر شدند و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل حادثه به منظور عدم رخ دادن حوادث بعدی ، مشغول بررسی علل و عوامل این تصادف شدند. 

موسوی پور گفت  تیم اورژانس نیز سریعا به محل تصادف آمدند و مجروحان حادثه را که ۱۱ نفر بودنداز اتوبوس خارج نموده و درمان سرپایی را تا رسیدن آمبولانس و اعزام مصدومان به بیمارستان انجام دادند.

با بررسی های بعمل آمده توسط تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب ، معلوم شد عدم توجه به جلو از سوی راننده تریلی باعث این حادثه گردیده است و این بی احتیاطی و بی موالاتی باعث شد که ۱۱ نفر از همشهریان راهی بیمارستان گردند و ترافیک شدیدی در محدوده محل تصادف ایجاد شود که با حضور  به موقع همکاران و استقرار جرثقیل سنگین در محدوده و جابجایی اتوبوس و تریلی توانستیم ترافیک را کنترل کرده و لحظاتی بعد عبور و مرور به وضعیت عادی خود بازگشت . 

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، وی ادامه داد: رانندگان خودروهای سنگین توجه داشته باشند یک لحظه حواس پرتی و عدم توجه به جلو، باعث می‌شود دیگر کنترلی روی وسیله نقلیه خود نداشته و چنانچه خودوری سواری و عابری در این مسیر باشد خدای ناکرده حوادث ناگواری رقم خواهد خورد که جبران آنها امکان پذیر نمی باشد . پس چنانچه راننده خودروی سنگین نیاز به استراحت دارد می بایست از رانندگی در این شرایط خوددرای نماید .

وی گفت : خوشبختانه ۷ نفر از مصدومان پس از درمان از بیمارستان ترخیص شدند و۴ نفر دیگر نیز مشغول مداوا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز