خبرگزاری کار ایران

بسته‌خبری روزجمعه سرویس اجتماعی را بخوانید؛

در مهر سال آینده فقط دو نوع مدرسه دولتی و غیردولتی داریم/ سیل و آبگرفتگی در ۳ استان/احتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانی و صاعقه در ۹ استان کشور/ با جلوگیری از حواشی، نیازی به اعمال محدودیت برای زندانیان نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۱۶۲

در مهر سال آینده فقط دو نوع مدرسه دولتی و غیردولتی داریم، سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، احتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانی و صاعقه در ۹ استان کشور، با جلوگیری از حواشی، نیازی به اعمال محدودیت برای زندانیان نیست، از جمله اخبار مهم امروز سرویس اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، جمعه سوم آبان  ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

در مهر سال آینده فقط دو نوع مدرسه دولتی و غیردولتی داریم/ دانش‌آموزان تیزهوش باید در کنار افراد عادی درس بخوانند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مصوبه جدید مجلس مبنی بر کاهش تعداد انواع مدارس را تشریح کرد.

سیل و آبگرفتگی در ۳ استان/ امدادرسانی به ۲۳۰ نفر

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه سه استان کشور درگیر سیل و آبگرفتگی هستند، گفت: تاکنون به ۲۳۰ نفر در این سه استان امدادرسانی شده است.

احتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانی و صاعقه در ۹ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در اکثر استان‌های کشور خبر داد و گفت: احتمال سیلاب، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین وقوع سیلاب‌های ناگهانی و صاعقه در این مناطق وجود دارد.

زندانیان با توجه به شخصیت و نوع جرم تقسیم‌بندی شوند/ با جلوگیری از حواشی، نیازی به اعمال محدودیت برای زندانیان نیست

یک وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌ها برای زندانیان گفت: گاهی اوقات ممکن است، زندانی از درون زندان با برقراری ارتباط با خارج از زندان، جرائمی را هدایت کند، از همین رو برای کاهش این اتفاقات محدودیت برای زندانیان اعمال می‌شود، در صورتی که این حواشی کاملا پیشگیرانه است و نیازی به اعمال محدودیت برای زندانیان نیست.

نبش قبر مردگان در شادگان صحت ندارد

در پی انتشار کلیپ ساختگی و غیرواقعی مبنی بر نبش قبر و بردن اجزای بدن مردگان در شادگان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان ضمن تکذیب این خبر گفت: فردی که این کلیپ را تهیه و منتشر کرده بود، امروز دستگیر شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز