خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از نیم تن موادمخدر از سوداگران مرگ

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۴۹

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف بیش از 560 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه دریابانان با سوداگران مرگ در منطقه جاسک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "حسین دهکی"با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مرزبانان شهرستان جاسک با اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر مرزهای دریایی شهرستان، با اطلاع از اینکه یک گروه مسلح از قاچاقچیان موادمخدر از سمت دریا قصد انتقال موادمخدر به سمت نوارساحلی این شهرستان را دارند، بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دریابانان با اعزام به منطقه شناسایی شده، قاچاقچیان را مشاهده و فرمان ایست صادر کردند که آنها توجهی به فرمان مأموران نکردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به درگیری مسلحانه دریابانان با قاچاقچیان، تصریح کرد: مأموران پس از بی توجهی قاچاقچیان، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند و توانستند562 کیلو و 140 گرم تریاک و مقادیر قابل توجهی مهمات را کشف و یک فروند شناور را توقیف کنند.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ دهکی خاطرنشان کرد: دریابانان هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان به قاچاقچیان نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز