خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های ترافیکی در هوای بارانی

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۰۸

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب با توجه به آغاز بارندگی‌های فصل پاییز به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد رازقی اظهار داشت: رانندگان در نظر داشته باشند با توجه به کاهش میدان دید راننده، رانندگی در این آب و هوا نیازمند دقت بیشتری است. همچنین به کلیه رانندگان توصیه می‌گردد هر چه سریعتر نسبت به دریافت معاینه فنی و رفع نقص تجهیزات ایمنی اقدام کنند.

رازقی در این رابطه افزود: رانندگان محترم توجه داشته باشند، هنگام بارش باران دید راننده محدود می‌گردد و میدان دید وی کاهش می‌یابد و احتمال بروز تصادف به مراتب بالاتر می‌رود. لذا لازم است تجهیزاتی مثل برف‌پاک‌کن، بخاری و ... که نقص آن‌ها می‌تواند در دید راننده تاثیر گذار باشد، مورد بازبینی و در صورت نیاز رفع نقص قرار گیرند. 

وی همچنین تأکید کرد: رانندگان محترم به‌صورت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. لازم است این افراد به‌ طور ویژه سرعت مطمئنه را رعایت نموده و توجه کافی به جلو در زمان بارندگی را مد نظر داشته باشند. عابرین پیاده نیز هنگام عبور از عرض خیابان به چراغ راهنمایی و عبور خودروها توجه کنند. همچنین موتورسواران حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به‌طور کامل مد نظر قرار دهند تا شاهد وقوع سوانح رانندگی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز