خبرگزاری کار ایران

قبادی‌ دانا:

بیش از ۶ میلیون نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۸۷

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای توانمندسازی جامعه هدف سازمان بهزیستی شهریه کامل ۳۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی دانا در مراسم امضای ارائه خدمات وکلای معاضدتی به مددجویان سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی متولی سلامت و تسهیل‌گری کار در کشور است. بنابراین مسئولان باید به افراد نیازمند خدمات ارائه دهند. در جهت توانمندسازی جامعه در سازمان بهزیستی تلاش کردیم شهریه ۳۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی را به طور کامل پرداخت کنیم.

وی در ادامه افزود: بیش از شش میلیون نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از معلولین جامعه و یک میلیون و ۵۰ هزار خانوار از سازمان بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت: سازمان بهزیستی دارای هزار مرکز شبانه‌روزی است و حدود ۴۷ هزار نفر از معلولان و سالمندان را تحت پوشش دارد. این پوشش خدمات برای سالمندان و معلولانی است که امکان حضور در خانواده را ندارند. همچنین ۲۶ هزار نفر افراد دارای ضایعه نخاعی تحت پوشش سازمان هستند.

در این مراسم همچنین عیسی امینی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: ما منتظر نمی‌مانیم تا افراد به دنبال وکلای معاضدتی بروند. وظیفه ما سازمان‌های خدمت‌رسان این است که بررسی کنیم و ارائه خدمات وکلای معاضدتی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز