خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جهانی تشریح کرد:

آخرین وضعیت تردد در محورهای غربی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۲۸

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، بابیان اینکه تردد در محورهای غربی کشور به‌صورت روان در جریان است، گفت: محورهای منتهی به مهران دارای بار ترافیکی پرحجم هستند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عین‌الله جهانی درباره ترافیک استان‌های غربی کشور هم‌زمان با شامگاه دوشنبه، بابیان اینکه در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی کشور خوشبختانه مشکل خاصی را شاهد نیستیم، ابراز کرد: تمامی عوامل راهور ناجا که به طرح ترافیکی اربعین امام حسین (ع) اعزام‌شده‌اند، همچنان در محورهای اصلی مناطق غربی کشور حضور و بر تمامی ترددها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه تمام محدودیت و مقررات خاصی که برای برخی از محورها اعمال‌شده بود در حال حاضر برداشته‌شده است، تأکید کرد: تردد در استان‌های غربی هم‌زمان با شامگاه دوشنبه، به‌صورت عادی و روان در جریان است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا بابیان اینکه محور ایلام-مهران و محدوده‌های مهدی آباد و کنجانچم و همچنین محور کرمانشاه – سرابله ترافیکی روان دارد، گفت: در استان خوزستان و در محور شلمچه و خرمشهر نیز ترافیک پرحجم اما روان گزارش می‌شود.

جهانی بابیان اینکه در بخشی از محورهای شمالی کشور و در بخشی دیگر در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران مه گرفتگی و بارندگی حاکم است، تأکید کرد: زائرانی که از استان‌های غربی کشور عازم مناطق مذکور هستند باید مراتب ایمنی درراه‌ها را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: تأکید ناجا بر این است که رانندگان در صورت خستگی و خواب آلودگی که عاملی حادثه ساز محسوب می‌شود، حتماً از رانندگی خودداری کرده و در منطقه‌ای امن استراحت کنند، همچنین بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروهای سواری و اتوبوس‌ها الزام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز