خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمان تشریح کرد:

جزئیات دستگیری اعضای باند «گوریل» در کرمان

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۰۴

دادستان عمومی و انقلاب کرمان جزئیات دستگیری اعضای باند «گوریل وحشت‌آفرین» را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، خداداد سالاری اظهار کرد: شب‌گذشته جمعی از اراذل و اوباش با سلاحهای سرد و قمه به سر دستگی فردی به نام مستعار «گوریل» با ورود به شرکت رفاه کرمان اقدام به ایجاد نا امنی رعب و وحشت در این فروشگاه برای مشتریان و مردم و تخریب اموال کردند.

وی با اشاره به متواری شدن این مجرمان و پخش تصاویر این حمله و تهاجم در فضای مجازی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرمان با دستورات و احکام قضایی و طی عملیات ویژه و هماهنگ سردسته این باند به همراهی سایر شرکاء جرم را کمتر از یک ساعت شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر و تحویل دادسرا کردند.

سالاری ادامه داد: خوشبختانه با اقتدار پلیس شهرستان کرمان هر شش نفر مهاجم متهاجر دستگیر و با تعیین بازپرس ویژه از سوی این دادسرا و با توجه به ایجاد رعب و هراس در بین شهروندان و حمل قمه و سلاح سرد و تشکیل باند برای اقدام علیه امنیت مردم و فضای کسب و کار به این افراد اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور و محاربه تفهیم و با قرار بازداشت موقت در بازداشت قرار دارند.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه بیان داشت: اعضای این باند سابقه زور گیری، اخاذی، صرف مشروبات الکلی و تهدید را در سوابق اتهامی خود داشته و سردسته این باند از افراد زورگیر و مخل امنیت جامعه هستند.

سالاری در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی پلیس شهرستان کرمان در امر شناسایی و دستگیری متهمان باند مذکور افزود: دستگاه قضایی به همراهی مجموعه مقتدر پلیس اجازه نخواهد داد فضای امن جامعه و امنیت مردم و شهروندان توسط جمعی اراذل و اوباش مورد تعرض قرار گرفته و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز